« Home | 龍應台的香港筆記 » | Hondashi » | the point of Christmas » | 五[食送]飯 » | 粒粒皆辛苦 » | Information Design » | Quantity vs Quality » | Generation We » | Combining 2 things on your desk » | Eden »

打工皇帝?


曾特首的競選口號"I'll Get The Job Done",中文居然譯作「我要做好呢份工」,真係唔知邊個同佢有仇,咁大整蠱。
兩年前特首「選舉」,曾蔭權在報名表職業一欄,填上「政治家」三個大字,惹來好事之徒的揶揄和攻擊,搞得他灰頭土臉,尷尬異常。今回參選真的學精了,把40年前第一份政府工的意向拿出來,「我要做好呢份工」,層次由高在雲端的「政治家」,打落凡間變為「打工仔」。怪不得曾先生對梁家傑的願景遠景嗤之以鼻,打份工,只需要把手頭的工作做好,得到老闆賞識,升職加薪就夠了,還需要什麼勞什子的願景遠景?

我孤陋寡聞,從來沒聽過一個行政首長的職務,只當一份工來打。曾先生「我要做好呢份工」的競選口號,充滿「一國兩制」的香港特色,是曾班子的發明創造,政治學者,完全可以作為經典個案的研究材料。

政治家要看下一代,政客只看下一任,打份工,眼睛盯著的,只是一份工。這個水平與香港人的平均要求極為接近,我們長官的層次,仍停留40年前的水平。算了吧,別要求太高,大家都是打份工而已。


原文

Labels: ,

hi alan

as you are being installed in less than 48 hours, may I also encourage you to 做好呢份工 as the new regional director of AFC-V !

Here is the youtube version of Donald's slogan, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=r7wCsPKpirc

睇完段片,覺得好麥嘜!

希望我唔止做好呢份工 ,而且為神打美好的仗!

"做好呢份工".........

我想是特登的..

重點在乎曾先生會如何去"解釋"同on top of this 口號上加入他的意思和夢想

雖然看似死撐但我卻覺得不是死撐.

(當然可能我想太多, 也可能曾生班子所想的真的不比我想的complex..)

這些是我簡單的想法...沒有根據的, 只是我隨便諗

"我要做好呢份工"..似是香港多年來, 到而家也是每個人的心態
大家的底線都不會去得盡, 也不夠放, 不思進取....原因在於"都係打份工"姐..

也許做好呢份工, 係基本要求..

但如果將"我要做好呢份工" 後面加多聲" 但係今時今日咁既打工態度係唔夠的"的口號or意思...
整條的口號可以完全不同了......

這一來attract 到人們的注意力,
05年暑假在香港的2個月我是有在旺角街上做了兩個月的街show...
學到的東西是....在香港雖然人人都叫你走大路, 但是在"香港"走大路的東西和行事, 是不會有人理你的, 大家也不想看, 而走過便算....所以要引來路人的注意, 去看看你們做什麼....我們就要"反大路"..做出事情如做住一個post唔move, 引d人黎睇你..
又如吵架 (我想是最容易令香港人圍觀的事, 如果你吵得好看可以不下200人看你吵...我最初未做過時都以為不可能, 以為香港人好唔得閒, 但原來香港人仍極愛這些事...)
(當然..我本身沒有覺得曾生和他的班底會想到這個了, 但我相信他以"打好份工"做口號..是有點劍走偏鋒的)




其次,不像"Hong Kong for Sure"(香港一定得)那樣極端...
點先為之得? 點先為之掂?....大家定義不同之時.單是"定義上的爭咬, 而花了不少時間和人力"..
曾生以此為口號..
可以進可攻(攻者可在口號後加上自己的釋意), 退可守 (咬文嚼字話自己已經好比心機做好份工; 又可令對手有機會因此少看曾生, 而疏於防範...)
另外, 進者又可令"未會想太多"的市民"聽下佢講咩 (或老點)"
(因為市民都抱著, "係law, 打份工做好佢就好好ga喇..都係打份工姐"既態....) (##)


再走下去...這口號的另一"退"的目的, 又可對有識之士,不滿之士有"激將之效"...
大家覺得曾生唔掂之時, 有人企出黎講野, 而曾生可能已從中知道邊d人有心, 邊d人是"都係打份工, 上頭話咩佢都叫"好""


##中一時我讀過"水的希望", 當中有花瓶和水兩角色, 長大後我發現世上的"花瓶"總比"水"多出n倍.......

在這些情況之下....曾生某程度上以此作口號....如果真能達到以上目的/ 或更多其他目的, 那他的手段就真的幾高了 (雖然未必真的會對香港人好/有作用....)


講左好多
其實都係我睇完你的blog後是但諗的
連you tube也未睇過
不過講到尾..
都睇曾生的做法喇..
大家走著看吧~


Alan~~頭先一路打一路諗時在想..你會唔會有可能把這想法放入jubilization的"攻守" idea中呢:p

Post a Comment
  • 正如林一峰話齋,閱讀,也是一種 state of mind。
  • 所以不限文字,還有聲音影像一切雜崩能東西,都在涉獵反思消化乾坤大挪移之列。
  • 看重的只有一個字:Insight

Disclaimer

I work at Westside Baptist Church. Of course, that doesn't mean they agree with everything I post or link here. Everything here is my personal opinion and is not read or approved in advance. Consider yourself warned.