« Home | On A1 » | History » | 我們都是愛聽道的 » | The ultimate sophistication » | 報不報名有甚麼緊要? » | 利賓納冇維他命 C » | 使命 » | How do you define "Believe"? » | While SF is banning plastic bags » | 科技 vs 傳統 »

講故事

Reading 袁建滔's blog posts about his son gives me comfort. It confirms me that I am not the only dad of this kind. I feel less guilty.

爸太累,想睏。治硬拉著講故事,要聽Thomas火車頭。

爸連書也懶得翻,於是兩爸子倒在床上,隨口便說了個「超低能、悶到爆」的故事,希望悶倒治治快點入睡。

「從前有個火車頭叫Thomas,佢只係火車站度跟頭跟尾,冇得出街周圍行。佢好想學Gordon咁,有自己既行車線,由美孚到尖沙嘴。

機會終於黎啦!有一日,Gordon叫佢先學下跟車,於是Thomas由美孚開始跟住G既尾,轟隆轟隆。下一站係茘枝角,The Next Station is Lai Chi Kok。轟隆轟隆。下一站係長沙灣……終點站尖沙嘴,所有乘客請落車……。

Thomas問Gordon:『我跟完啦,幾時可以有條自己既行車線呀?』

G:『就而家啦。一陣由尖沙嘴番美孚,你拉,我跟,好唔好?』

T好高興:『好呀!』

G:『不過你要請我食五粒糖個喎。』

T:『但係我得三粒咋。』

G:『唔……咁你請我食一粒啦。』

T:『咁我就剩番兩粒啦。』

G:『哎呀,都係唔好。不如你請我食多一粒,好唔好?』

T:『好呀。』

G:『你有三粒,請我食兩粒,咁即係你剩番一粒咯。』

T:『係喎。OK,可以開車啦!』

轟隆轟隆。下一站係佐敦,The Next Station is Jordan……終點站美孚,所有乘客請落車……。」

空氣一片死寂。

爸心想:「今次仲唔悶到你睏!」

豈料治治突然張開眼:「講完嗱?」

爸(心虛):「……係呀,講完啦。」

治:「咁跟住點呀?」

爸:「跟住……Thomas咪自己由美孚拉車去尖沙嘴咯,仲聽唔聽吖?」

治轉身:「唔聽啦,睏啦。」

爸心想:「好野!!」


Link

Labels:

  • 正如林一峰話齋,閱讀,也是一種 state of mind。
  • 所以不限文字,還有聲音影像一切雜崩能東西,都在涉獵反思消化乾坤大挪移之列。
  • 看重的只有一個字:Insight

Disclaimer

I work at Westside Baptist Church. Of course, that doesn't mean they agree with everything I post or link here. Everything here is my personal opinion and is not read or approved in advance. Consider yourself warned.