« Home | 是你還是我? » | 2008回顧:Camp » | 2008回顧:驛動 » | 2008年買了的中文唱片 » | 溫泉 » | 真的有personal的禱告嗎? » | 禱告蒙應允的timing » | 林夕 與 諾貝爾文學獎 » | 活著就是聖誕老人 » | Deconstructing Church Ministry »

傷感情?

教會內也太多人 [...] 情感脆弱到不得了,只想卿卿我我,當你挑戰他們時,得來的回應是:你有冇理過我感受!?


我們返教會都只想有人安慰吓,開開心心嗟,唔岩聽最好唔好講,千祈唔好傷感情。
但,請問,誰才是「主」?我們在「事奉」誰?

原文出自「Littleho's Blog─不顧後果,只有真我。」

Labels:

  • 正如林一峰話齋,閱讀,也是一種 state of mind。
  • 所以不限文字,還有聲音影像一切雜崩能東西,都在涉獵反思消化乾坤大挪移之列。
  • 看重的只有一個字:Insight

Disclaimer

I work at Westside Baptist Church. Of course, that doesn't mean they agree with everything I post or link here. Everything here is my personal opinion and is not read or approved in advance. Consider yourself warned.