« Home | 搵明星做聚會 » | 博士 » | 成了 » | 飲料的價值 » | Shift Happens 4.0 » | 二五 » | 青少年的吶喊 » | 香港人,是時候「升呢」了 » | 為何要與低質素的男友一起 » | Each time you sleep with someone »

落後

超過一個月沒有寫網誌,主要是忙,加上外遊;但其實,最近真的覺得沒有甚麼很值得我注意的事要記...

直到朋友周面在Facebook上大罵「人渣!」



我不明白,為何球証不可以先睇片再判呢?科技進步了,球証的角色和功能,是否又有進步的空間?
世界變得很快,更加逼我們要更多反省。

Labels: ,

不過如果真係用即場重播嚟做標準,又好難防人係 video 處做手腳,歪曲事實。你知今日 video editing 的科技幾可以亂真㗎啦。好似阿諾舒華辛力加齣 Running Man 咁,即場 video-edit 改變賽果,都幾得人驚。

科技,真係唔可以亂adopt亂用。在教會也一樣。

Neil Postman 曾經說過教會最大嘅問題就係對使用media的無知,不知道"medium is the message" 的道理。我相信 technology 也是。我地真係要小心。

Post a Comment
  • 正如林一峰話齋,閱讀,也是一種 state of mind。
  • 所以不限文字,還有聲音影像一切雜崩能東西,都在涉獵反思消化乾坤大挪移之列。
  • 看重的只有一個字:Insight

Disclaimer

I work at Westside Baptist Church. Of course, that doesn't mean they agree with everything I post or link here. Everything here is my personal opinion and is not read or approved in advance. Consider yourself warned.